مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-12اقتصادي

عوارض ساختمانی در شهر لامرد کاهش یافت


عضو شورای اسلامی شهر لامرد از تصویب کاهش عوارض ساختمانی در این شهر خبرداد.

- ، خلیل بهادر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به نامگذاری سال 1400 به نام (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) و همچنین برای رونق ساخت و ساز در سطح شهر که فواید آن اشتغال زایی، پر شدن فضاهای خالی و ارزش افزوده پس از ساخت خواهد بود، عوارض ساختمانی در شهر لامرد کاهش یافت.

وی افزود: به دنبال پیگیری های متعدد از استانداری، اداره مالیات و دارایی شهرستان و کمیته انطباق فرمانداری، عوارض ساختمانی اعم از تجاری، مسکونی، کارگاهی، انبار، حصار کشی، بها خدمات (استعلامات و نقل و انتقال) به میزان 27 درصد ارزش منطقه بندی سال 1400 محسوب خواهد شد.

بهادر تصریح کرد: تعرفه عوارض مطابق با سال 99 ملاک عمل شهرداری خواهد بود و این مصوبه مورد تأیید کمیته انطباق فرمانداری قرار گرفته است و از روز شنبه 25 اردیبهشت قابلیت اجرایی دارد و تا پایان سال ملاک محاسبه عوارض خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر لامرد خاطرنشان کرد: باز هم به دنبال رفاه بیشتر شهروندان و تشویق به ساخت و ساز و کمک به مردم در ساخت مسکن، در جلسه شورا با نظر مساعد تمامی اعضا شورا به میزان 60 درصد کاهش عوارض ساختمانهای تجاری، مسکونی، کارگاهی و حصار کشی از تاریخ اول خرداد ماه به مدت 1 ماه مصوب شده و جهت تأیید نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض ساختمانی در شهر لامرد کاهش یافت

عوارض ساختمانی در شهر لامرد کاهش یافت