مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-12اقتصادي

توزیع 27 هزار بسته معیشتی با طرح پویش همدلی در مازندران


در قالب اجرای طرح پویش همدلی 27 هزار بسته معیشتی به ارزش 91 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد گوهردهی عصر چهارشنبه در آیین اهدای پنج هزار بسته معیشتی به نیازمندان با بیان اینکه هزار و 474 پایگاه ثابت و سیار زکات فطریه را در سراسر استان جمع آوری می کنند، افزود: کمک به محرومین و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های نیکوی مؤمنان است و سبب صعود انسان به مقامات معنوی و جلب رضایت خداوند متعال می شود.

وی به اجرای طرح پویش همدلی اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی مازندران با همکاری و همراهی مردم شریف استان، خیرین عزیز، مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از ابتدای اجرای طرح تاکنون 27 هزار بسته حمایتی به ارزش بیش از 91 میلیارد ریال تهیه و در بین جامعه هدف این اداره کل، توزیع کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه امروز 5 هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش حدود 350 هزار تومان تهیه شده و در سراسر استان توزیع می شود، ادامه داد: امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت و در آستانه عید سعید فطر این کمک ها بتواند گوشه ای از نیازهای مردم و جامعه هدف بهزیستی را مرتفع کند.

گوهردهی به دریافت زکات فطریه اشاره کرد و گفت: بهزیستی مازندران در راستای اهداف محرومیت زدایی و حمایتی خود، همراه با دیگر نهادها و مؤسسات خیریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 27 هزار بسته معیشتی با طرح پویش همدلی در مازندران

توزیع 27 هزار بسته معیشتی با طرح پویش همدلی در مازندران