مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-12اجتماعي

ممنوعیت ورود وسائط نقلیه شخصی با پلاک غیر بومی به گیلان


فرمانده انتظامی استان از تشدید برخورد پلیس با خودروهای متخلف در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: هدف از اجرای ممنوعیت های تردد، کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا است.

- سردار عزیزاله ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از ممنوعیت تردد وسائط نقلیه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برابر تصمیم های اتخاذ شده ورود وسائط نقلیه شخصی با پلاک غیر بومی به گیلان ممنوع است و چگونگی اعمال محدودیت ها؛ برابر روال قبل و بر اساس نظر ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا انجام می شود.

وی با استثنی قائل شدن برای خودروهای امدادی و عمومی، افزود: ممنوعیت های تعیین شده شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و حمل کالاهای اساسی نیست.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به وضعیت نارنجی و زرد کرونایی در استان گیلان، گفت: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر در تعطیلات پیش رو باطل است و رانندگانی که به ممنوعیت های تردد در شهرهای نارنجی و زرد توجه نکنند مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند.

سردار ملکی از تشدید برخورد پلیس با خودروهای متخلف در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و خاطرنشان کرد: منع تردد و ممنوعیت های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ساعت 12 ظهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود وسائط نقلیه شخصی با پلاک غیر بومی به گیلان

ممنوعیت ورود وسائط نقلیه شخصی با پلاک غیر بومی به گیلان