مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-12سياسي

دستگاه های امنیتی با رسانه های خاطی در انتخابات برخورد کنند


معاون سیاسی استاندار گیلان خواستار برخورد سازمان اطلاعات سپاه استان با برخی رسانه ها که به دنبال تسویه حساب شخصی و بردن آبروی افراد رد صلاحیت شده هستند، - شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قاسم نژاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه کارگزاران نظام دغدغه مشارکت حداکثری به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی انتخابات را دارند، اظهار کرد: مشارکت راز بقا و دوام و مشروعیت جمهوری اسلامی است و طبق تأکیدات رهبری باید در همه دوره ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه نحوه نشر اخبار انتخاباتی در امنیت انتخابات مؤثر است، افزود: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قضایی استان در ایجاد فضای سالم انتخاباتی نقش دارند و اگر اقدامی خلاف قوانین رخ دهد با آن برخورد می کنند و مسئولان ستاد انتخابات استان را نیز مطلع خواهند کرد تا برخورد لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه های داخلی به دنبال تسویه حساب شخصی از کاندیدا هستند، بیان کرد: برخی رسانه های داخلی هیچ توجهی به مصوبات انتخاباتی نداشته و درباره اشخاص و گروه ها هر طور که بخواهند مطالبی منتشر می کنند حتی گاهاً مانند رسانه های معاند اطلاع رسانی می کنند که درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های امنیتی با رسانه های خاطی در انتخابات برخورد کنند

دستگاه های امنیتی با رسانه های خاطی در انتخابات برخورد کنند