مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-12سياسي

جنایت داعش در افغانستان وحشی گری بود/ جبهه مقاومت قدرتمند شده است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی جنایت و وحشی گری نظام استکبار را رو به پیشرفت دانست و گفت: جنایت داعش در افغانستان نشان از توحش آنان دارد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر چهار شنبه در مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر و تقدیر از داوطلبان طرح سردار شهید سلیمانی، با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: رمضان ماهی است که سحرهای آن با دعا و مناجات و نماز فرصتی برای تحول و تغییر آدمی است تا انسان گذشته آلوده خود را به وسیله توبه و انابه پاک کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه موضوع دیگر که در ماه رمضان برجسته است، توجه به غیر بوده، گفت: در واقع یکی از دلایل روزه گرفتن این است که با روزه داری، به فکر محرومان و نیازمندان بیفتیم.

وی افزود: روزه ماه مبارک رمضان غیر از توجه به خداوند، عاملی برای توجه به مردم به ویژه قشر نیازمند نیز است؛ لذا انسان با تشنگی و گرسنگی کشیدن به یاد مستمندان می افتد، حس کمک و نوع دوستی در او بیشتر تقویت می شود و راحت تر می تواند از سرمایه خود برای محرومان و نیازمندان بگذرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: ماه رمضان هم کامل نمی شود مگر به دادن فطریه به نیازمندان جامعه؛ زیرا امضا و اکمال ماه مبارک رمضان به فطره ای است که در روز عید فطر به نیازمندان می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت داعش در افغانستان وحشی گری بود/ جبهه مقاومت قدرتمند شده است

جنایت داعش در افغانستان وحشی گری بود/ جبهه مقاومت قدرتمند شده است