مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-12فناوري

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی پلاس


با پیشرفت و رشد بازی¬ها و نرم¬افزارهای تخصصی، نیاز به سخت¬افزارهای قدرتمند، بیش از پیش احساس می¬شود و در تمام دنیا، کمپانی¬های مطرح تلاش می کنند همگام با این تغییرات به پیش بروند و با نگاهی به آینده و تحولات این حوزه، - یکی از سخت­افزارهایی که باعث انعکاس کیفیت بازی­ها و نرم­افزارهای مختلف می­شود مانیتور است در واقع یک مانیتور دروازه ورود به کالبد کامپیوتر است و ما از این طریق، با یکی از مهمترین حواسمان (بینایی) اطلاعات تصویری را دریافت می­کنیم.

بازی را برای شما فراهم می کند.

این نمایشگر، هم از لحاظ تکنولوژی و تنوع رنگی بالا و هم از لحاظ طراحی و زیبایی، حرف­های زیادی برای گفتن دارد و تجربه بازی روان و بی نقصی با سرعت بالای تازه سازی صفحه که تا 165 هرتز می رسد را در اختیار شما قرار می دهد.

نگاهی به مشخصات این محصول، نوید ورود یک نمایشگر حرفه­ای را به بازار می دهد که می تواند به انتخاب اول بسیاری از متخصصان و گیمرها تبدیل شود.

صفحه نمایش منحنی 32 اینچ رزولوشن 1440*2560 با قدرت نمایش 16.

7 میلیون رنگ نرخ تازه ­سازی 165Hz مدت زمان پاسخگویی 1 میلی­ثانیه دارای امکان سری کردن مانیتورها دارای ویژگی همگام­سازی با صفحه نمایش بزرگ مانیتور گیمینگ 32 اینچ جی ­پلاس دنیای گسترده­ای پیش روی شما قرار می گیرد که هر لحظه شما را شگفت­زده می­کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی پلاس

با هیجان روبه رو شوید! مانیتور گیمینگ جی پلاس