مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-12سياسي

جزییات زکات فطریه و نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری از زبان نماینده ولی فقیه


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بر سرپرست خانواده واجب است که شب عید فطر برای خود و برای تمام افرادی که آن شب نان خور او هستند سه کیلوگرم گندم یا جو به فقیر دهد که معمولا در این راستا پول کالا محاسبه می شود که مبلغی که در نظر گرفته شده برای هر نفر 20 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در خصوص احکام و میزان زکات فطریه گفت: در عید طبعاً وظایفی برای روزه داران در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها نماز عید سعید فطر است که امسال در فضای باز و با رعایت همه امور مربوطه صبح روز عید فطر اقامه می شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پرداخت زکات فطره یک واجب است، افزود: بر سرپرست خانواده واجب است که  شب عید فطر برای خود و برای تمام افرادی که آن شب نان خور او هستند سه کیلو گندم یا جو و امثال این ها به فقیر بدهد که معمولاً در این راستا پول این کالا محاسبه می شود که مبلغی که در نظر گرفته شده برای هر نفر 20 هزار تومان است.

نکونام با بیان اینکه این واجب وقت معین دارد یعنی از غروب تا ظهر روز عید فطر باید این واجب ادا بشود، گفت: بهتر است روزه داران قبل از نماز عید فطر زکات را پرداخت و بعد نماز را اقامه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات زکات فطریه و نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری از زبان نماینده ولی فقیه

جزییات زکات فطریه و نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری از زبان نماینده ولی فقیه