مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-12اقتصادي

سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بانک صادرات در بزرگراه اردبیل – سرچم


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با اخذ مجوز ماده 56 از سازمان برنامه و بودجه کشور بانک صادرات 400 میلیارد تومان در بزرگراه اردبیل – سرچم سرمایه گذاری می کند.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با اخذ مجوز ماده 56 از سازمان برنامه و بودجه کشور بانک صادرات 400 میلیارد تومان در بزرگراه اردبیل – سرچم سرمایه گذاری می کند.

محبوب حیدری در نشست با نمایندگان مردم اردبیل در مجلس اظهار کرد: بعد از چندین ماه پیگیری و رایزنی استاندار اردبیل، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل و نمایندگان مرکز استان در سال 99 مجوز ماده 56 پروژه اردبیل – سرچم اخذ گردید اما متاسفانه تامین کنندگان مالی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری نکردند.

وی خاطرنشان کرد: به رغم افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه در استان اردبیل همچنان منابع اختصاص یافته جوابگوی طرح های توسعه بزرگراهی استان اردبیل نیست و ما به دنبال جذب منابع بانکی برای تکمیل این پروژه ها هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در چنین شرایطی و با توجه به محدودیت های مالی دولت و اولویت تسریع پروژه های استان جلسات متعددی را با دکتر نیکزاد نائب رییس مجلس و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین برگزار کردیم تا روند کار را به نحوی پیش ببریم تا از منابع بانکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بانک صادرات در بزرگراه اردبیل – سرچم

سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بانک صادرات در بزرگراه اردبیل – سرچم