مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-12فناوري

الزامات فنی و معماری شبکه زیرساخت اولویت بندی می شود


پروژه پژوهشی « تعریف و اولویت بندی سرویس های نوین و تعیین الزامات فنی و معماری شبکه زیرساخت در آستانه ورود به تحول دیجیتال» در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

- پروژه پژوهشی تعریف و اولویت بندی سرویس های نوین و تعیین الزامات فنی و معماری شبکه زیرساخت در آستانه ورود به تحول دیجیتال در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو حفظ محیط زیست سبب شده تا وظایف محوله به بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بسیار سنگین و تخصصی شود.

اخوان مختاریانی ادامه داد: علاوه بر آن در سال های اخیر تعداد، تنوع و پهنای باند مورد نیاز سرویس های صوت، تصویر و داده، در کنار فناوری های جدید IOT، 5G و … بسیار بیشتر شده است.

به دلیل رشد اینترنت و ظهور سرویس های محتوایی متنوع در سال های اخیر، اپراتورهای ارتباطی کشور از سرویس ها و فناوری های جدید و به روز در شبکه های ارتباطی خود بهره می گیرند.

وی ادامه داد: از این رو خروجی این پروژه می تواند دانش فنی لازم برای معرفی و اولویت بندی سرویس های نوین مطرح در عصر تحول دیجیتال در کنار سرویس هایی که در حال حاضر در سبد محصولات شرکت ارتباطات زیرساخت قرار دارند، را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات فنی و معماری شبکه زیرساخت اولویت بندی می شود

الزامات فنی و معماری شبکه زیرساخت اولویت بندی می شود