مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-12اقتصادي

تیغ تورهای غیرمجاز بر گردن گردشگری کردستان


ضربه کاری کرونا بر صنعت گردشگری و تعطیلی تورهای گردشگری و از کار بی کار شدن اماکن گردشگری زمینه را بیش از پیش برای افزایش و سوء استفاده های تورهای غیر مجاز فراهم کرده است.

- ایسنا/کردستان ضربه کاری کرونا بر صنعت گردشگری و تعطیلی تورهای گردشگری و از کار بی کار شدن اماکن گردشگری زمینه را بیش از پیش برای افزایش و سوء استفاده های تورهای غیر مجاز فراهم کرده است.

شرایط موجود جامعه و ترس از کرونا در کشور سبب شده است که تورهای گردشگری مجاز نتوانند همچون گذشته به کار و فعالیت خود ادامه دهند و به مردم خدمات لازم را ارائه کنند؛ در این بین هستند کسانی که از آب گل آلود ماهی می گیرند و با برپایی تورهای گردشگری غیرمجاز به فکر سود مالی خود هستند.

اگرچه کرونا و شرایط اقتصادی موجود بر زندگی مردم تاثیر گذاشته و دیگر دل و دماغی برای مسافرت در شرایط موجود ندارند، اما هستند کسانی که حتی در این شرایط نیز با تورهای گردشگری غیر مجاز به جای جای کشور سفر می کنند.

تورهای غیر مجاز در کردستان شناسایی شده اند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از شناسایی تورهای غیرمجازی که در زمینه طبیعت گردی و سفرهای گروهی فعالیت دارند، خبر داد.

یعقوب گویلیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری معاونت گردشگری و واحدهای نظارتی اداره کل تورهای غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ تورهای غیرمجاز بر گردن گردشگری کردستان

تیغ تورهای غیرمجاز بر گردن گردشگری کردستان