مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-12دانش

همایش «اسب کاسپین؛ در سراشیبی انقراض» در دانشگاه گیلان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن علمی علوم دامی دانشگاه گیلان با همکاری اتحادیه علوم دامی و صنایع غذایی کشور و مرکز تحقیقات کشاورزی استان گیلان همایش دو روزه ی اسب کاسپین؛ - همایش اسب کاسپین؛ در سراشیبی انقراض در دانشگاه گیلان برگزار می شود انجمن علمی علوم دامی دانشگاه گیلان با همکاری اتحادیه علوم دامی و صنایع غذایی کشور و مرکز تحقیقات کشاورزی استان گیلان همایش دو روزه اسب کاسپین؛ در سراشیبی انقراض برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن علمی علوم دامی دانشگاه گیلان با همکاری اتحادیه علوم دامی و صنایع غذایی کشور و مرکز تحقیقات کشاورزی استان گیلان همایش دو روزه ی اسب کاسپین؛ در سراشیبی انقراض برگزار می کند.

این همایش روز اول با حضور عبدالاحد شادپرور، هوشنگ دهقان زاده، حمیدرضا سیدآبادی و در روز دوم با حضور احمد قربانی، رضا پورسیفی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، آخرین مهلت ثبت نام در این همایش تا 28 اردیبهشت است و زمان برگزاری همایش اسب کاسپین؛ در سراشیبی انقراض چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 اردیبهشت سال 1400 خواهد بود.

لازم به ذکر است، شرکت در همایش برای عموم رایگان است.

همچنین به حاضرین در همایش، گواهی معتبر از سوی دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «اسب کاسپین؛ در سراشیبی انقراض» در دانشگاه گیلان برگزار می شود

همایش «اسب کاسپین؛ در سراشیبی انقراض» در دانشگاه گیلان برگزار می شود