مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-12سياسي

بستر برای برگزاری انتخابات امن و پرشور در البرز فراهم است


ما مجریان برگزاری انتخابات هستیم و تفاوتی ندارد که چه کسی انتخاب می شود؛ تمامی تلاش خود در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در جلسه با معاونان، فرمانداران و مدیران کل استانداری که ظهر امروز در حوزه استاندار برگزار شد، گفت: از ابتدای مسؤولیتم در این استان بر این باور بودم که البرز ظرفیت های بزرگی برای شکوفا شدن دارد و در این مسیر جایی برای مسئولان تنبل و بی حوصله نیست.

وی ادامه داد: در این 3 سال تحت راهبردهای مقام معظم رهبری و با تبعیت از برنامه های دولت، کارهای بزرگی در البرز انجام شد و این عزم و اراده ای که برای توسعه استان شکل گرفت به رشد و آبادانی شهرها و روستاهای استان منجر شد که گواه این مدعا اقدامات و برنامه های صورت گرفته است.

شهبازی گفت: عمر مسؤولیت ها کوتاه است ولی اینکه از آغاز بدانیم که در انتها چه آثاری قرار است از مدیریت ما به جای بماند با تلاش و جدیت بیشتری در ایجاد بسترهای توسعه و آبادانی گام برمیداریم تا در آینده به عملکرد خود افتخار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجامی که در کشور است و در البرز نیز بسیار جدی و زیبا دنبال شد، افزود: روزشمار انتخابات آغاز شده و باید با اهتمام ویژه ای برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر برای برگزاری انتخابات امن و پرشور در البرز فراهم است

بستر برای برگزاری انتخابات امن و پرشور در البرز فراهم است