مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-12اجتماعي

نگرانی در خصوص وقوع سیلاب در استان قزوین نداریم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به بارش های بهاری که تا پایان هفته در استان قزوین ادامه دارند، پیش بینی وقوع سیلاب علی الخصوص در آوج، - قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین پیرامون احتمال خطر وقوع سیلاب و حوادث طبیعی در نتیجه بارش های اخیر در استان گفت: بارش های بهاری تا پایان هفته ادامه خواهند داد و پیش بینی وقوع سیلاب در استان نیز شده است، اما نه به معنای سیلاب هایی که در 2 سال گذشته در استان شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: به ویژه در مناطق شمالی و غرب استان، شهرستان های آوج و تاکستان و نیز منطقهٔ الموت بارش های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

این مسؤول اظهار کرد: سازمان مدیریت بحران در خصوص وقوع سیلاب به دستگاه های مختلف هشداریه صادر کرده است تا آمادگی های لازم را داشته باشند، اما نگرانی در این خصوص نداریم، چون شدت بارش ها مانند سال های گذشته نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیش از این اخباری مبنی بر هشدار وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور از جمله در نواحی جنوبی استان قزوین در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده بود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی در خصوص وقوع سیلاب در استان قزوین نداریم

نگرانی در خصوص وقوع سیلاب در استان قزوین نداریم