مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-12دانش

رونمایی از نشریه دانشجویی «کیمیاگران» در دانشگاه آزاد شیراز


نشریه انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با عنوان «کیمیاگران» رونمایی شد.

- رونمایی از نشریه دانشجویی کیمیاگران در دانشگاه آزاد شیراز نشریه انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با عنوان کیمیاگران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در جلسه رونمایی از این نشریه دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم ـ دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دکتر سید امیر شمس نیا ـ رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز حضور داشتند.

پیشقدم ضمن قدردانی از نشریه کیمیاگران گفت: دانشجویان فعال در حوزه نشریات دانشجویی باید با جریان آفرینی، اثرگذاری نقش خود را در محیط علمی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه در جامعه بالا ببرند.

شمس نیا نیز از حمایت از نشریه کیمیاگران و سایر نشریات دانشجویی خبر داد و گفت: با جدیت پیگیر و در حال تلاش برای فعال سازی سایر نشریات دانشجویی واحد شیراز هستیم.

در این جلسه همچنین آرش جوابی مدیر مسئول و سردبیر نشریه کیمیاگران گفت: نشریه کیمیاگران به عنوان نخستین نشریه علمی دانشجویی این واحد دانشگاهی در حوزه علم شیمی است که با تلاش جمعی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی و همراهی اعضای هیئت علمی گروه شیمی کاربردی واحد شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نشریه دانشجویی «کیمیاگران» در دانشگاه آزاد شیراز

رونمایی از نشریه دانشجویی «کیمیاگران» در دانشگاه آزاد شیراز