مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-12سياسي

راهکارهای ارتقای نشریات در رتبه بندی های جهانی


پنجمین کارگاه بین المللی چگونگی نمایه سازی نشریات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و راهکارهای ارتقای نشریات در رتبه بندی های جهانی برای سردبیران نشریات کشورهای اسلامی به میزبانی ISC در تاریخ 21 اردیبهشت 1400 برگزار شد.

- در پنجمین کارگاه بین المللی چگونگی نمایه سازی نشریات در پایگاه ISC مطرح شد راهکارهای ارتقای نشریات در رتبه بندی های جهانی پنجمین کارگاه بین المللی چگونگی نمایه سازی نشریات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و راهکارهای ارتقای نشریات در رتبه بندی های جهانی برای سردبیران نشریات کشورهای اسلامی به میزبانی ISC در تاریخ 21 اردیبهشت 1400 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگاه بین المللی با حضور روسای دانشگاه ها و سردبیران نشریات کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق، ترکیه، پاکستان، یمن و ایران برگزار شد که نزدیک به 60 شرکت کننده در این کارگاه حضور داشتند.

در این کارگاه آموزشی، دکتر محمدرضا فلاحتی فومنی قدیمی، مدیر اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی ISC و مرکز منطقه ای، جواد حیات داوودی مدیر گروه تجزیه و تحلیل منابع ISC و فاطمه خلیفه مدیر گروه تحقیق و توسعه به ارائه کارگاه برای سردبیران نشریات روسای دانشگاه ها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای ارتقای نشریات در رتبه بندی های جهانی

راهکارهای ارتقای نشریات در رتبه بندی های جهانی