مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-12اقتصادي

اوج گیری دوباره کرونا در سیرجان/کمبود تخت و امکانات بستری در اورژانس


رییس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان گفت: اوج گیری کرونا و افزایش مراجعات بیماران کرونایی، شهرستان سیرجان را با کمبود امکانات بستری حتی در اورژانس مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، در پی مراجعه بیش از حد بیماران کرونایی به بیمارستان های سیرجان و تکمیل ظرفیت بخش اورژانس ها، غلامرضا جهانشاهی رییس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از صبح امروز 60 نفر بیمار کرونایی به بخش اورژانس سرپایی مراجعه کردند و در مرحله اولیه در اورژانس سرپایی بستری شدند.

وی افزود: از شهروندان سیرجانی تقاضای اکید داریم که در ایام تعطیلات پیش رو از مسافرت و دورهمی ها دوری کنند تا با همکاری مردم بتوانیم به بیماران دیگر کمک کنیم و بر بار ظرفیت بیمارستانی که هم اکنون هم تکمیل است، افزوده نشود.

رییس بیمارستان امام رضا (ع)و معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: در حال حاضر علاوه بر 60 نفر بستری در اورژانس سرپایی 70 نفر هم در بخش های آی سی یو بستری هستند که حال ده نفر از آنها وخیم است و باید در کم شدن موج کرونا و مهار آن در پیک چهارم همکاری صورت گیرد.

جهانشاهی با اشاره به کمبود امکانات بستری تصریح کرد: در بخش دارو هم کمبود مشاهده می شود و گلایه مردم در گرانی داروها نیز به حق است چون کمبود داروی داخل داریم و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری دوباره کرونا در سیرجان/کمبود تخت و امکانات بستری در اورژانس

اوج گیری دوباره کرونا در سیرجان/کمبود تخت و امکانات بستری در اورژانس