مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-12سياسي

ساخت 60 قطعه مهم کاربردی حفاری در سال جاری


معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از هدف گذاری ساخت 60 قطعه مهم کاربردی در صنعت حفاری در سال 1400 در این شرکت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از هدف گذاری ساخت 60 قطعه مهم کاربردی در صنعت حفاری در سال 1400 در این شرکت خبر داد.

بهنود منصورنژاد امروز (22 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، ساخت 60 قطعه مهم کاربردی در صنعت حفاری در سال 1400 در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این قطعات بر اساس اعلام نیاز مدیریت های عملیات حفاری، خدمات فنی، خدمات ویژه، نگهداری و تعمیرات، ابزار در گردش و مدیریت تدارکات و امور کالا در تعامل با مراکز علمی و پژوهشی و سازندگان و صنعتگران داخلی برای اولین بار ساخت داخل خواهند شد.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه ساخت قطعات در دو بخش اجرایی و پشتیبانی پیگیری و دنبال می شود، افزود: اداره مهندسی و فناوری ساخت از جمله بخش های اجرایی است که در ارتباط مستمر با مدیریت های مختلف، نیازهای ضروری را دریافت و مراحل تهیه دانش فنی و واگذاری به شرکت های توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 60 قطعه مهم کاربردی حفاری در سال جاری

ساخت 60 قطعه مهم کاربردی حفاری در سال جاری