مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-12اقتصادي

نیاز پروژه دانشنامه دفاع مقدس به اعتبار یک میلیارد و 648 میلیونی


مدیرکل بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی گفت: تکمیل دانشنامه دفاع مقدس نیاز به یک میلیارد و 648 میلیون تومان اعتبار دارد.

- اظهار کرد: حدود 320 هزار سند مکتوب در راستای تدوین دانشنامه دفاع مقدس خراسان جنوبی از رزمندگان و سازمان ها و ادارات دخیل در ایام حماسه و خون جمع آوری شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: دانشنامه یا دائره المعارف دفاع مقدس به دنبال تبیین علمی و پژوهشی نقش مردم خراسان جنوبی در حماسه آفرینی های جنگ هشت ساله با همکاری صاحب نظران است.

فلاحی با اشاره به اینکه برای پیگیری دانشنامه دفاع مقدس خراسان جنوبی شورای علمی و پژوهشی را تشکیل داده ایم، ادامه داد: در این شورا از تخصص اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و رزمندگان دارای توان علمی کافی و تجربه در چهار کارگروه فرهنگی، شهدا، نظامی و جغرافیا استفاده شده است.

وی گفت: برای دانشنامه دفاع مقدس خراسان جنوبی هزار و 860 مدخل شناسایی شده است که از این تعداد 500 مدخل ارزیابی و در بنیاد حفظ آثار کشور مورد تأیید قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به چهار هزار ساعت مصاحبه با رزمندگان، ایثارگران و خانواده های آنان بیان کرد: بخشی از این مصاحبه ها پیاده سازی نیز شده و می تواند مورد نگارش در قالب کتاب قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز پروژه دانشنامه دفاع مقدس به اعتبار یک میلیارد و 648 میلیونی

نیاز پروژه دانشنامه دفاع مقدس به اعتبار یک میلیارد و 648 میلیونی