مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-12اقتصادي

زنجان صاحب انجمن صنفی تولیدکنندگان زیورآلات سنتی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ­دستی استان زنجان گفت: انجمن صنفی تولیدکنندگان زیورآلات سنتی استان با حضور هفت نفر از اساتید رشته انگشترسازی، - ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ­دستی استان زنجان گفت: انجمن صنفی تولیدکنندگان زیورآلات سنتی استان با حضور هفت نفر از اساتید رشته انگشترسازی، زیورآلات سنتی و سنگ های قیمتی در حال تشکیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند افزود: نبود انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان زیورآلات سنتی در استان به شدت احساس می شود و این انجمن می تواند نقش مهمی در برطرف شدن مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان زیورآلات سنتی استان داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تاکید کرد: با تشکیل این انجمن هم افزایی و هم گرایی فعالان اقتصادی در همه بخش ها می تواند معضلات پیش رو را با ممارست و پیگیری برطرف کند.

این مسئول یادآور شد: تولید کیفیت، خلاقیت و نوآوری، ارتقای این صنعت، رفع موانع و مشکلاتی از قبیل بیمه، افزایش میزان آموزش از اهداف تشکیل این انجمن است.

ارجمند خاطرنشان کرد: صنعت مس و ملیله کاری و انگشترسازی استان زنجان می تواند با حضور در بازارهای جهانی و ارائه محصولات متنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان صاحب انجمن صنفی تولیدکنندگان زیورآلات سنتی می شود

زنجان صاحب انجمن صنفی تولیدکنندگان زیورآلات سنتی می شود