مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-12اقتصادي

بزرگ ترین پالایشگاه کشور 1.3 میلیارد تومان به بهداشت هرمزگان کمک کرد


پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه کشور تجهیزاتی به ارزش 1.

3 میلیارد تومان به شبکه درمان هرمزگان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد علی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از اهدای 10 تخت آی سی یو و 10 دستگاه مانیتور علائم حیاتی بیمار، 16 دستگاه ساکشن جراحی و دو دستگاه بلادگاز به شبکه درمان هرمزگان به منظور اجرای مسئولیت های اجتماعی خبر داد.

وی افزود: این شرکت در کنار رسالت اصلی خود یعنی تأمین امنیت سبد سوخت کشور، همواره سعی در اجرای مسئولیت های اجتماعی داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس عنوان کرد: با توجه به کاستی های موجود در حوزه بهداشت و درمان هرمزگان، این تجهیزات تهیه شده که ارزش آن حدود 13 میلیارد ریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شرکت نفت ستاره خلیج فارس اگرچه در حوزه مسؤولیت های اجتماعی در بندرعباس در حال ساخت یک بیمارستان تخصصی نیز هست اما فقدان اطلاع رسانی مناسب در زمینه اقدامات این پالایشگاه بزرگ کشور در رسانه های محلی سبب شده تا مردم کمتر از اقدامات آن مطلع و حس نبود مشارکت نسبت به این واحدهای بزرگ صنعتی داشته باشند.

این در حالی است که اگر همکاری مناسب رسانه ای در این زمینه در جریان باشد بدون شک امیدواری مردم استان به مشارکت این صنایع در توسعه استان و همین طور امید آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین پالایشگاه کشور 1.3 میلیارد تومان به بهداشت هرمزگان کمک کرد

بزرگ ترین پالایشگاه کشور 1.3 میلیارد تومان به بهداشت هرمزگان کمک کرد