مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-12ورزشي

رمز موفقیت حذف حرف «نون» است


در ابتدا امیدی به یادگیری فرش بافی نداشتم به دوستم گفتم نمی توانم بیاموزم، دوستم رمز موفقیت را در حذف «ن» دانست؛ «ن» «نمی توانم» را قیچی کردم و خدا با من همراه شد و توانستم تسهیلات بگیرم و بافندگان زیادی را جذب کنم.

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: در ابتدا امیدی به یادگیری فرش بافی نداشتم به دوستم گفتم نمی توانم بیاموزم، دوستم رمز موفقیت را در حذف ن دانست؛ ن نمی توانم را قیچی کردم و خدا با من همراه شد و توانستم تسهیلات بگیرم و بافندگان زیادی را جذب کنم.

کبری عربی ها در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از پنج سال پیش وارد عرصه مشاغل خانگی شدم و در عرصه قالیبافی فعالیت دارم.

ابتدا با یک تابلو فرش شروع کردم و پس از آن علاقه وافری به این شغل پیدا کردم به گونه ای که تا پیش از شروع کرونا 52 نفر بافنده با ما همکاری داشتند.

وی ادامه داد: در ابتدا امیدی به یادگیری فرش بافی نداشتم به دوستم گفتم نمی توانم بیاموزم، دوستم رمز موفقیت را در حذف ن دانست؛ ن نمی توانم را قیچی کردم و خدا با من همراه شد و توانستم تسهیلات بگیرم و بافندگان زیادی را جذب کنم.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: به خاطر شیوع کرونا نتوانستیم بسیاری از فرش های بافته شده را به فروش برسانیم؛ در حال حاضر نیز محدودیت های کرونایی وجود دارد و نمی توانیم آن ها را عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت حذف حرف «نون» است

رمز موفقیت حذف حرف «نون» است