مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-12فناوري

تسریع تحول دیجیتالی در دوران های چالش برانگیز


دبیرکل اتحادیه بین المللی ارتباطات (ITU) در پیامی، تسریع تحول دیجیتالی در دوران های چالش برانگیز را به عنوان شعار روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی اعلام کرد.

- دبیرکل اتحادیه بین المللی ارتباطات (ITU) در پیامی، "تسریع تحول دیجیتالی در دوران های چالش برانگیز" را به عنوان شعار روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هولین ژائو با بیان اینکه فناوری های ارتباطات و اطلاعات هدایتگر جوامع به سوی تحول دیجیتالی بوده، عنوان کرد: این فناوری ها، سرآغاز شکل گیری اقتصاد دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی شده، که در شرایط حاضر، جامعه اطلاعاتی، به عنوان یکی از محورهای اصلی مبارزه با بیماری کووید-19 شناخته شده است.

تجربیات موفقیت آمیز بسیاری در تایید اهمیت بالای ICT و همچنین رفع نابرابری های دیجیتالی موجود در میان کشورها و در داخل آنها وجود دارد.

وی افزود: در این سال سرنوشت ساز، ITU از روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی بهره می گیرد تا دنیا را برای تحقق تحول دیجیتالی در تمامی زمینه های کاری و بخش های زندگی متحد کند.

این روز، فرصت مغتنمی است برای تقویت استراتژی های ملی درخصوص توسعه ICT، اتخاذ و اجرای سیاست گذاری های هوشمندانه و اقدام های موثر برای ترغیب سرمایه گذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع تحول دیجیتالی در دوران های چالش برانگیز

تسریع تحول دیجیتالی در دوران های چالش برانگیز