مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-12سياسي

مأموریت شیطانی گروههای خون ریز در کشتار مردم و تفرقه ثبت خواهد شد


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی به رییس محلی اهل بیت افغانستان در پی فاجعه حمله تروریستی مکتب سید الشهداء تسلیت گفت.

- ، حجت الاسلام و المسلمین اختری رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیام تسلیت به رییس مجمع محلی اهل بیت (ع) افغانستان تاکید کرد که مأموریت شیطانی گروه های ارهابی و خون ریز در کشتار مردم و دامن زدن به تفرقه بین ابناء امت تا ابد ثبت خواهد شد.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید رحمت الله مرتضوی دام عزه العالی رییس محترم مجمع محلی اهل بیت (علیهم السلام) در جمهوری اسلامی افغانستان سلام علیکم بما صبرتم؛ اقدام جنایتکارانه روز گذشته در کابل که بر اثر آن تعداد زیادی از دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهداء (علیه السلام) مظلومانه و با زبان روزه به شهادت رسیدند، قلوب مؤمنان را سخت جریحه دار کرد.

مردم ستمدیده افغانستان که بیش از چهار دهه است انواع رنج ها را از سوی دشمنان خارجی و افراطیون داخلی متحمل شده اند، این بار بهای عشق خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) را با خون فرزندان بی گناه خویش پرداخت کردند.

در این فاجعه، بار دیگر دست تروریست های جنایتکاری به خون آلوده شد که پیش از این نیز تحت حمایت آمریکای خونخوار و هم پیمانان او، در عراق و سوریه و بحرین و یمن و پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت شیطانی گروههای خون ریز در کشتار مردم و تفرقه ثبت خواهد شد

مأموریت شیطانی گروههای خون ریز در کشتار مردم و تفرقه ثبت خواهد شد