مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-12سياسي

نماز عید فطر در 5 بقعه متبرکه شاخص در استان ایلام برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: نماز عید سیعد فطر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از ستاد مبارزه با کرونا در سطح بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم با هیئت امنای بقاع متبرکه شاخص استان در راستای برگزار نماز عید سعید فطر انجام شده است، اظهار کرد:بر این اساس نماز عید سعید فطر در 5 بقعه متبرکه شاخص نقاط مختلف استان از جمله امامزاده علی صالح(ع) مهران، امامزاده سید حسن(ع)، امامزاده سید سیف الدین(ع) دره شهر، امامزاده سید صلاح الدین محمد(ع) شهرستان آبدانان و امامزاده سید ابراهیم (ع) شهرستان دهلران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزار نماز عید فطر بر اساس رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا در نقاط مختلف در فضای باز بقاع متبرکه برگزار می شود، گفت: در ایام مبارک مبارک رمضان سال جاری بقاع متبرکه در شهرستان های مختلف استان نیز محور کمک های مومنانه و توزیع بسته ها و اقلام معیشتی و گوشت قربانی بوده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: هیئت امنای بقاع متبرکه استان در ایام عید سیعد فطر از آمادگی لازم برای همراهی و همکاری با واقفین و نیکوکاران خیراندیش استان در راستای کمک به نیازمندان و محرومان استان برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در 5 بقعه متبرکه شاخص در استان ایلام برگزار می شود

نماز عید فطر در 5 بقعه متبرکه شاخص در استان ایلام برگزار می شود