مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-12اجتماعي

محدودیت تردد بین شهری برای تعطیلات عیدفطردرخراسان شمالی


سرپرست پلیس راه راهور خراسان شمالی گفت: از بیست ویکم تا بیست و پنجم اردیبهشت، ممنوعیت تردد خودروهای پلاک شخصی در معابر برون شهری استان اعمال خواهد شد.

- سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: محدودیت های تردد برای تعطیلات عید فطر بین شهری خواهد بود و در حال حاضر دوربین هایی که در ورودی شهرهای استان وجود دارد فعال شده است و پلاک های غیربومی را ثبت می کنند.

وی گفت: در ایام تعطیلات عید فطر برگه تردد قابل قبول نخواهد بود و در ایستگاه هایی که پلیس مستقر است از ورود پلاک های غیربومی به استان جلوگیری خواهد شد.

سرپرست پلیس راه راهورخراسان شمالی تصریح کرد: خودروها از محل کمربندی ها نیز اجازه تردد ندارند و از 21 تا 25 اردیبهشت ممنوعیت تردد خودروهای پلاک شخصی در معابر برون شهری اعمال خواهد شد.

سرهنگ قهرمان نژاد در مورد جریمه های این ایام افزود: در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی مبلغ 500 هزار تومان جریمه برای رانندگان متخلف ثبت می شود.

  وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان وجود ندارد و امید است که مردم در تعطیلات عید فطر  مسافرت های خود را در شرایط کرونایی  به زمانی دیگر موکول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد بین شهری برای تعطیلات عیدفطردرخراسان شمالی

محدودیت تردد بین شهری برای تعطیلات عیدفطردرخراسان شمالی