مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-12سياسي

هر گونه فعالیت انتخاباتی شائبه دار ممنوع است


تبلیغات رسمی انتخابات هنوز آغاز نشده و هر گونه فعالیتی که شائبه انتخاباتی داشته باشد، ممنوع است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تبلیغات رسمی انتخابات هنوز آغاز نشده و هر گونه فعالیتی که شائبه انتخاباتی داشته باشد، ممنوع است.

سعید کتابی چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه در ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با تشکیل پیگیری تخلفات انتخاباتی به طور قطع هر گونه فعالیت انتخاباتی رصد می شود که در همین راستا از داوطلبان درخواست داریم نسبت به رعایت قانون مقید بوده و شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفات انتخاباتی موارد را اطلاع رسانی کنند.

وی از احتمال افزایش شعبه های انتخاباتی شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا طبق اختیاری که ستاد انتخابات کشور داده شعبه های انتخابی هر استان و شهرستان تا 10 درصد به شرط شعبه های بالای 1000 نفر قابل افزایش بوده که در همین راستا در حال ارزیابی و بررسی شعبه های شهرستان هستیم ضمن اینکه در انتخابات سال 98 تعداد شعبه های شهری و روستایی این شهرستان 115 شعبه بوده است.

کتابی از 84 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان اسدآباد خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 28 روستا به بخش پیرسلمان و 56 روستا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه فعالیت انتخاباتی شائبه دار ممنوع است

هر گونه فعالیت انتخاباتی شائبه دار ممنوع است