مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-12سياسي

از دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی چه خبر؟


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:شورای عالی دانشنامه استانی دفاع مقدس با حضور اساتید دانشگاه ها و پیشکسوتان دفاع مقدس تشکیل شده که ریاست آن بر عهده فرمانده سپاه روح الله است.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:شورای عالی دانشنامه استانی دفاع مقدس با حضور اساتید دانشگاه ها و پیشکسوتان دفاع مقدس تشکیل شده که ریاست آن بر عهده فرمانده سپاه روح الله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ غلامرضا کریمی که در نشست دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی سخن می گفت بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس است استان مرکزی از سال های گذشته برای این مسئله برنامه ریزی های جدی انجام داده است.

از 6 سال گذشته با تشکیل ستاد پیشینه رزم استان مرکزی بازخوانی و تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس آغاز شد و بسیاری از علاقمندان با توجه به علاقمندی و دغدغه ای که داشتند در این ستاد مشغول شدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی یادآور شد: با تشکیل ستاد کنگره شهدای استان مرکزی فعالیت در راستای بازخوانی و تبیین نقش استان در دفاع مقدس شکل جدیدی به خود گرفت و کار به شکل ویژه ای دنبال شد که بیش از 18 اجلاسیه تخصصی و یک هزار برنامه فرهنگی در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی چه خبر؟

از دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی چه خبر؟