مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-12سياسي

محدودیت های سفر در تعطیلات عید سعید فطر


رییس پلیس راه سیستان و بلوچستان از ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

- مهدی خمر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک چهارم این بیماری، تمامی سفرها در سراسر کشور در همه رنگ بندی ها ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به تصمیمات جدید در خصوص ترددهای بین استانی گفت: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و ممنوعیت های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا پایان ساعت 1200 ظهر روز شنبه مورخ 25 اردیبهشت سال 1400 با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان ممنوع است.

رییس پلیس راه  استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی ترددهای خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راه و دوربین های ثابت تخلفات در مبادی ورودی به استان ، کنترل و رصد می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاوه برجلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند، 500 هزار تومان جریمه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های سفر در تعطیلات عید سعید فطر

محدودیت های سفر در تعطیلات عید سعید فطر