مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-12اجتماعي

تشدید ناپایداری های جوی/بارش ها غرب و مرکز اصفهان را در برمی گیرد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تشدید ناپایداری های جوی خبرداد و گفت: امواج بارشی تا روز شنبه مناطق شمال، شرق، غرب و مرکز استان را در بر می گیرد.

- اظهار داشت: الگوهای هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری های جوی در سطح استان تا ابتدای هفته آینده است و در این مدت افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه ای و رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی، شرقی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه ناپایداری ها روزهای جمعه و شنبه نیمه غرب استان را در بر می گیرد، اضافه کرد: تشدید ناپایداری های همرفتی روز پنجشنبه در مناطق شمال و شرق، روز جمعه در نیمه غرب، شمال و مناطق مرکزی و روز شنبه در غرب و جنوب استان است که احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب در مسیل های فصلی، وقوع صاعقه و برق گرفتگی در مناطق مستعد، بارش تگرگ در ارتفاعات، وزش تندباد لحظه ای توأم با گرد و خاک و اختلال در تردد جاده ای در این مناطق وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان تاکید کرد: اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات در این مدت ضروری است و به دامداران توصیه می شود از چرای دام در مناطق مرتفع و یا حاشیه رودخانه ها به ویژه در ساعات بعد از ظهر خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید ناپایداری های جوی/بارش ها غرب و مرکز اصفهان را در برمی گیرد

تشدید ناپایداری های جوی/بارش ها غرب و مرکز اصفهان را در برمی گیرد