مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-12اجتماعي

زمان بهره برداری از بخش نخست خط 10 متروی تهران


مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه خط 10 مترو طولانی ترین خط برون شهری متروی پایتخت محسوب می شود، گفت: براساس پیش بینی ها بخش نخست این بخش یعنی از وردآورد تا میدان کتاب تا سال 1404 افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در مراسم احداث نخستین قطعه از خط 10 متروی تهران اظهار داشت: مطالعات 4 خط جدید 8، 9، 10 و 11 آغاز شده و خط 10 متروی تهران طولانی ترین خط برون شهری در متروی پایتخت محسوب می شود.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعات دستگاه حفار در این محل قرار گرفته است، گفت: امیدواریم تا قبل از تابستان دستگاه را به عمق 18 متری منتقل کنیم و عملیات به سمت میدان کتاب آغاز شود.

  مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه امیدواریم مطالعات نخست احداث چهار خط جدید تا پایان شهریور انجام شود، گفت: تمام موضوعات مختلف مانند پدافند غیرعامل، آبهای سطحی، مسائل زیست محیطی و مباحث دیگر در این راستا مدنظر قرار گرفته است.

  وی خاطرنشان کرد: زمان بهره برداری از 20 کیلومتر خط 10، حدفاصل وردآورد تا میدان کتاب تا شهریور 1404 پیش بینی شده و هزینه 100 هزار و 700 میلیارد تومانی برای بخش ساختمانی و 2 هزار میلیارد تومانی برای تجهیزات درنظر گرفته خواهد شد و پیش بینی ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بهره برداری از بخش نخست خط 10 متروی تهران

زمان بهره برداری از بخش نخست خط 10 متروی تهران