مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-12سياسي

دو چالش اصلاح طلبان در انتخابات از نگاه محمود صادقی


محمود صادقی عضو جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه وضعیت کنونی، وضعیت بغرنجی است، گفت: ما نمی توانیم پیش بینی خوشبینانه ای نسبت به انتخابات داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: تجربه ثابت کرده است که اگر میزان حضور مردم در انتخابات بیش از 55 درصد باشد، معمولاً اصولگرایان شانس پیروزی ندارند؛ بر همین اساس از طریق جنگ روانی و رسانه ای قصد دارند کاندیدایی که امکان کسب رأی دارند را حذف کنند.

محمود صادقی در خصوص واکنش اصولگرایان به لیست 14 نفره جبهه اصلاحات ایران و همچنین مصوبه اخیر شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان جایگاه متفاوتی دارد و ما سعی می کنیم که این نهاد را جناحی تلقی نکنیم.

اما به نظر می رسد اصولگرایان در حال تلاش برای برگزاری یک انتخابات حداقلی و غیررقابتی هستند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 افزود: اینگونه تحرکات به خاطر ترس از این است که مردم به خصوص قشر میانی و خاکستری جامعه در عرصه انتخابات حاضر شوند و تجربه ثابت کرده که اگر میزان حضور مردم در انتخابات از 40 درصد بالا برود و حدود 55 درصد باشد، معمولاً اصولگرایان شانس پیروزی ندارند؛ بر همین اساس از طریق جنگ روانی و رسانه ای قصد دارند کاندیدایی که امکان کسب رأی دارند را حذف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو چالش اصلاح طلبان در انتخابات از نگاه محمود صادقی

دو چالش اصلاح طلبان در انتخابات از نگاه محمود صادقی