مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-12اقتصادي

حضور دیجی نکست با 14 استارتاپ و 4 محصول پژوهشی در اینوتکس 2021


که با محوریت هوش مصنوعی و صنایع های تک (پیشرفته) مشغول به کار است؛ امسال به همراه چهارده کسب وکار نوپا و چهار محصول پژوهشی در دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، - اینوتکس یکی از رویدادهای اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هر ساله توسط پارک علم و فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب نظران حوزه علم و فناوری برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف گفت وگو و شبکه سازی میان بازیگران اصلی این زیست بوم، افزایش همکاری و مشارکت استارتاپ ها با هم و تسهیل فرایند جذب سرمایه توسط استارتاپ ها، سال هاست که مشغول به فعالیت است.

این نمایشگاه در سال گذشته کاملا مجازی برگزار شد اما امسال علاوه بر غرفه های مجازی، غرفه هایی در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های حفظ سلامت غرفه داران و بازدیدکنندگان برای کسب وکارها فراهم کرده است.

دیجی نکست با هدف ارائه محصولات و خدمات خود در چهار واحد آکادمی دیجی نکست، واحد پژوهش، کمپ استارتاپی و واحد سرمایه گذاری به عموم بازدیدکنندگان و به منظور ارائه محصولات و خدمات سخت افزاری-نرم افزاریِ استارتاپ ها و محصولات پژوهشی خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

شرح مختصری از استارتاپ ها و محصولات پژوهشی حاضر در اینوتکس: استارتاپ ها: OPtime: سرویس بهینه سازی فرایند لجستیک با کمک هوش مصنوعی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دیجی نکست با 14 استارتاپ و 4 محصول پژوهشی در اینوتکس 2021

حضور دیجی نکست با 14 استارتاپ و 4 محصول پژوهشی در اینوتکس 2021