مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-12سياسي

توازن توسعه در مناطق آزاد باید در ابعاد مختلف ایجاد شود


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: پروژه های مناطق آزاد باید پیوست فرهنگی متناسب با فضای اجتماعی و فرهنگی همان منطقه را داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: پروژه های مناطق آزاد باید پیوست فرهنگی متناسب با فضای اجتماعی و فرهنگی همان منطقه را داشته باشند.

حمید رضا مومنی امروز 22 اردیبهشت در دیدار با ائمه جمعه شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت گفت: پروژه هایی که در مناطق آزاد تعریف می شوند باید پیوست فرهنگی متناسب با فضای اجتماعی و فرهنگی همان منطقه داشته باشند و لازمه آن همفکری و هماهنگی مستمر نهادهای تاثیرگذار با اهداف واحد است.

وی با بیان اینکه توسعه در مناطق آزاد از مجاری جوامع محلی می گذرد، افزود: ایجاد منطقه آزاد در کانون های جمعیتی یکی از بزرگترین ایرادات برخی مناطق آزاد است که مطالبات مسئولیت های اصلی مناطق آزاد را تحت شعاع قرار داده و رسیدن به اهداف اصلی آن را با چالش های متعددی مواجه ساخته است.

مشاور رییس جمهور ودبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: در مناطق آزاد باید توازن توسعه در ابعاد مختلف ایجاد شود تا مناطق آزاد بعنوان یک الگوی تمام عیار توسعه قابل ارائه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توازن توسعه در مناطق آزاد باید در ابعاد مختلف ایجاد شود

توازن توسعه در مناطق آزاد باید در ابعاد مختلف ایجاد شود