مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-12پزشكي

افزایش ابتلای جوانان به کرونا در اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افزایش ابتلای جوانان به کرونا در اسدآباد خبر داد و گفت: متاسفانه شیوع بیماری در این شهرستان از 7 دهم به 1.

5 درصد است.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در اسدآباد اظهار کرد: متاسفانه در پیک فعلی شیوع این ویروس نسبت به پیک قبلی شاهد ابتلای تعداد زیادی از جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه عامل 97 درصد از ابتلاهای کرونا در اسداباد تجمع و دورهمی های خانوادگی است گفت: متاسفانه درصد شیوع بیماری در این شهرستان از 7 دهم درصد به 1/5 درصد رسیده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه نگران بعد از ماه رمضان هستیم چرا که امکان شیوع بیماری وجود دارد افزود: مراسم نوعید و عروسی های بعد از ماه رمضان عمده مشکل ما در شرایط کنونی است که برای گذر از آن نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

وی با اشاره به اینکه میزان فوتی های کرونا در پیک آخر بیشتر از پیک های قبلی بوده است بیان کرد: مطمئنا با قاطعیت نمی توان ادعا کرد که میزان فوتی ها در این پیک تمام شده چرا که زمان مرگ مبتلایان گاهی اوقات دیرتر از زمان معمول است.

صالحی در پایان سخنانش خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی شد و با بیان اینکه تنها راه گذر از شرایط فعلی و کاهش ابتلا به کرونا در رعایت پروتکل هاست خواستار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ابتلای جوانان به کرونا در اسدآباد

افزایش ابتلای جوانان به کرونا در اسدآباد