مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-12سياسي

جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع 1000 سبد غذایی را آغاز کرد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع یک هزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح« همای رحمت» در بین خانواده های نیازمند این استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،  سید قاسم موسوی در آیین توزیع بسته های غذایی و معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده های کم برخودار استان سبد غذایی تهیه و توزیع می کند.

وی تاکید کرد: این طرح مشارکت و همکاری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان در سطح استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده که برای یک هزار خانواده کم بضاعت توزیع می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر سال گذشته بیش از 2 هزار و 600 سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه و همای رحمت برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در سطح استان توزیع کرده است.

موسوی تاکید کرد: از یک هزار سبد غذایی تهیه شده 730 بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور، مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، خیرین و نیکوکاران تامین شده است.

وی تاکید کرد: امروز همه نمایندگان از شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان ها حضور دارند و این سبدهایی غذایی بارگیری و با کمک داوطلبان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع 1000 سبد غذایی را آغاز کرد

جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع 1000 سبد غذایی را آغاز کرد