مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-12اجتماعي

جزییات استخدام معلمان غیر رسمی در اصفهان/ سهمیه جذب مربیان پرورشی افزایش یافت


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجوز استخدام معلمان غیر رسمی در سال جاری شامل نیروهای نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی و خرید خدماتی های قبل از سال 1390 است.

- با بیان اینکه نیروهای خرید خدمات آموزشی اکنون با مؤسسان بیرونی قرارداد دارند و ارتباط استخدامی با آموزش و پرورش نداشتند، اظهار داشت: مجوز استخدام و جذب 30 هزار نفر از معلمان غیر رسمی در کشور در سال جاری مشمول نیروهای نهضت سواد آموزی، خرید خدماتی های قبل از سال 1390 و مربیان پیش دبستانی است و مشمول نیروهای خرید خدماتی پس از سال 94-95 نمی شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود معلم در استان اصفهان، سال جاری به مرز 13 هزار نفر رسید، افزود: جذب نیرو از طریق سازمان سنجش (ماده 28) و همچنین از طریق دانشگاه فرهنگیان امکان پذیر است که سهمیه استخدام استان اصفهان از ماده 28 در سال جاری 1600 نفر بوده که 1100 نفر پذیرفته شدند و قرار است تکمیل ظرفیت اعلام کنند و سهمیه جذب معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان نیز 1300 نفر است که برای چهار سال آینده خواهد بود.

افزایش سهمیه جذب مربیان پرورشی در آموزش و پرورش مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ به سهمیه جذب طلاب در آموزش و پرورش استان برای تدریس تاریخ، جغرافی و الهیات، گفت: در این باره اطلاعی ندارم زیرا اعتبارات و جذب نیروی انسانی موضوعی ملی است، با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استخدام معلمان غیر رسمی در اصفهان/ سهمیه جذب مربیان پرورشی افزایش یافت

جزییات استخدام معلمان غیر رسمی در اصفهان/ سهمیه جذب مربیان پرورشی افزایش یافت