مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-12سياسي

تنها قانون ملاک تأیید صلاحیت نامزدهای شورای شهر است


در رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به صلاحیت فردی و اجتماعی افراد توجه کنیم و ملاک بررسی ها مرّ قانون باشد.

- ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به صلاحیت فردی و اجتماعی افراد توجه کنیم و ملاک بررسی ها مرّ قانون باشد.

محمد قاسمی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: در بررسی صلاحیت ها همیشه عده ای موافق و عده ای مخالف بوده اند و همان گونه که رد صلاحیت ها می تواند تأثیر منفی بگذارد، اگر افرادی که صلاحیت ندارند هم تایید شوند باز تأثیر منفی در جامعه خواهد داشت و در واقع یک تیغ تیز دولبه است.

وی با تأکید بر امانت داری هیئت نظارت استان در بررسی صلاحیت های داوطلبان، افزود: همان گونه که آراء مردم حق الناس بوده، رسیدگی به صلاحیت ها هم حق الناس است و باید در نهایت دقت انجام شود.

باید به گونه ای در این زمینه عمل کنیم که بتوانیم روز قیامت در دادگاه عدل الهی جوابگو باشیم و نباید رفتارهای ما موجب دلسردی دلسوزان نظام و انقلاب شود.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: بررسی صلاحیت ها همیشه شرایط خاص خود را داشته است و عمل به قانون تنها چیزی است که می تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها قانون ملاک تأیید صلاحیت نامزدهای شورای شهر است

تنها قانون ملاک تأیید صلاحیت نامزدهای شورای شهر است