مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-12بين الملل

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان های دولتی و مسکونی غزه ادامه دارد


جنگنده های رژیم صهیونیستی از صبح امروز در حال بمباران مستمر و شدید مناطق مختلف نوار غزه و هدف قرار دادن مقرهای دولتی و مناطق مسکونی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نوار غزه از صبح امروز (چهارشنبه - 12 می)، شاهد حملات جنون آمیز جنگنده های رژیم صهیونیستی است.

مقاومت فلسطین که در پاسخ به این حملات، از شب گذشته صدها راکت و موشک به سوی تل آویو، بئرالسبع و سایر مناطق اشغالی فلسطین شلیک کرده، اعلام کرده که برای هر سناریویی آماده است.

خبرنگار شبکه المیادین در غزه نیز تایید کرد که جنگنده های ارتش صهیونیستی طی بمباران متوالی، تمام ساختمان های فرماندهی پلیس را تخریب کردند.

به اعلام  ایاد البزم سخنگوی وزارت کشور فلسطین در غزه، رژیم صهیونیستی، رژیم صهیونیستی بر روی بمباران دو شهر غزه و خانیونس متمرکز شده است و علاوه بر هدف قرار دادن مقرهای امنیتی نظیر مراکز پلیس، شماری از منازل شهروندان و مجمتع های مسکونی را نیز ویران کرده است.

 وی افزود که صهیونیست ها همه ساختمان های پلیس در نوار غزه و منطقه جنوب شرقی از شهر عرفات را بمباران و تخریب کرده اند.

در این منطقه، ساختمان های پلیس، وزارت کشور، اطلاعات، اداره های گذرنامه، اداره آموزش و پرورش و مراکز امنیتی و حفاظتی القادسیه، المیناء، البحریه، دانشکده و مراکز آموزشی پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان های دولتی و مسکونی غزه ادامه دارد

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان های دولتی و مسکونی غزه ادامه دارد