مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-12سياسي

مدیریت مصرف مهمترین گام در راستای جلوگیری از تنش آبی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جایگاه علمای دین برای بسط و گسترش آموزه های دینی مبنی بر اعتدال و میانه روی در مدیریت مصرف و حفاظت از منابع آب جهت جلوگیری از تنش آبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، اظهار کرد: حفاظت و صیانت از منابع آب امری خداپسندانه و فرابخشی و تنها راه برون رفت از بحران خشکسالی مدیریت مصرف منابع آب استان است.

وی بیان کرد: جایگاه علمای دین برای بسط و گسترش آموزه های دینی مبنی بر اعتدال و میانه روی در مدیریت مصرف و حفاظت از منابع آب برای جلوگیری از تنش آبی، بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از وضعیت منابع آب استان عنوان کرد: با توجه به کاهش 83 درصدی بارندگی فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، امسال به دلیل کاهش نزولات جوی با خشکسالی مواجه خواهیم شد، لذا باید ضمن مدیریت منابع آبی موجود، اقدامات مؤثری نیز در خصوص صرفه جویی بعمل آوریم تا بتوانیم از ایجاد تنش آبی در استان جلوگیری نماییم.

آرش آریانژاد بیان کرد: تریبون روحانیون جایگاه ارزشمندی برای انعکاس دغدغه های مسئولان استانی است لذا استفاده از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، تاثیرات و بازخورد قابل توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف مهمترین گام در راستای جلوگیری از تنش آبی است

مدیریت مصرف مهمترین گام در راستای جلوگیری از تنش آبی است