مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-12بين الملل

ادامه محکومیت جهانی تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه


در پی ادامه تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در نوار غزه و قدس، کشورهای متعددی با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

- در پی ادامه تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در نوار غزه و قدس، کشورهای متعددی با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مریم الصادق المهدی، وزیر خارجه سودان طی مشارکت در کنفرانس وزارتی فوق العاده شورای اتحادیه عرب اعلام کرد که موضع سودان در قبال حقوق غیرقابل تصرف مردم فلسطین به ویژه حق آنها در تعیین سرنوشت و داشتن کشور مستقل در مرزهای چهارم ژوئن 1967 با پایتختی قدس شرقی ثابت است.

وزیر خارجه سودان بر پایندی کشورش برای ادامه همکاری با تمامی طرف ها جهت تصویب حقوق مشروع مردم فلسطین تاکید کرد، چراکه مساله آنها مساله مرکزی در منطقه است و جایگاه ویژه ای برای سودان دارد.

وی عنوان داشت که سودان ادامه سرکوب و تعدی نیروهای پلیس اسراییل به شهروندان فلسطینی و ساکنان بیت المقدس و ادامه یورش ها به مسجد الاقصی را شدیداً محکوم می کند.

او از دولت اسراییل خواست تا کاملاً به مسئولیت های خود بر اساس قانون بین المللی انسانی در حفاظت از غیرنظامیان فلسطین و توقف کمپین انزجارطلبی و نژادپرستی و خشونت علیه آنها عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه محکومیت جهانی تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه

ادامه محکومیت جهانی تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه