مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-12بين الملل

روزنامه صهیونیستی: در حال سقوط هستیم / درهای جهنم روی ما باز شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی معاریو درباره آخرین تحولات و التهابات در قدس اشغالی و جنگ با گروه های فلسطینی در نوار غزه و واکنش مقامات صهیونیست در این زمینه با انتشار مقاله ای اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو قبل از اینکه منصب .

- روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی با اشاره به آشفتگی اوضاع داخلی صهیونیست ها تاکید کرد که پیروزی امروز حماس نتیجه سیاست های بنیامین نتانیاهو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی معاریو درباره آخرین تحولات و التهابات در قدس اشغالی و جنگ با گروه های فلسطینی در نوار غزه و واکنش مقامات صهیونیست در این زمینه با انتشار مقاله ای اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو قبل از اینکه منصب نخست وزیری اسراییل را به دست بگیرد قول داد که قدرت حماس را در غزه تضعیف می کند، اما اکنون در حالی که مدت کوتاهی تا پایان نخست وزیری او مانده می بینیم که همین حماس با شلیک موشک های خود به سمت قدس موجب تخلیه شدن ساختمان کنست و توقف راهپیمایی پرچم های اسراییل شد.

این رسانه صهیونیستی در ادامه نوشت، تصویر پیروزی حماس نتیجه مستقیم سیاست های نتانیاهو است.

نتانیاهو به جای اینکه به قول خودش پایبند باشد و حماس را در غزه از بین ببرد با سیاست های خود در واقع با یک دست از حماس دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه صهیونیستی: در حال سقوط هستیم / درهای جهنم روی ما باز شده

روزنامه صهیونیستی: در حال سقوط هستیم / درهای جهنم روی ما باز شده