مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-12سياسي

اجرای طرح ایران مهربان با هدف افزایش سرانه ایتام در مازندران


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران گفت: طرح ایران مهربان از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است با هدف افزایش سرانه ایتام با یک همدلی ویژه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران  امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص طرح ایران مهربان اظهار کرد: 3 هزار نفر از ایتام و 8 هزار و 900 نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند و سرانه ایتام 300 هزار تومان است که در تلاشیم تا با کمک خیران  این سرانه را افزایش دهیم  و سرانه را به 700 هزار تومان برسانیم.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه ایتام با یک همدلی ویژه انجام می شود، افزود: طرح ایران مهربان از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است، همه با کمک یکدیگر و با وفاق باید دست به دست هم دهیم تا خدمات شایسته ای به نیازمندان ارائه دهیم.

عالیشاه با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست، خیران و مسوولان استان گفت: هدف ما رفع مشکلات نیازمندان و نشاندن لبخند رضایت بر چهره آن ها است.

در ادامه علیرضا سعدی پور مدیرکل کمیته امداد مازندران، یادآور شد: همه کارکنان آموزش و پرورش استان در اجرای طرح ایران مهربان آمادگی همکاری با کمیته امداد را دارند، جامعه فرهنگیان استان هم به طرح ایران مهربان می پیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ایران مهربان با هدف افزایش سرانه ایتام در مازندران

اجرای طرح ایران مهربان با هدف افزایش سرانه ایتام در مازندران