مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-12بين الملل

اگر کره شمالی درخواست کند، آمریکا احتمالا واکسن کرونا به آن می دهد


شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد، اگر کره شمالی از آمریکا درخواست دریافت واکسن کووید 19 کند و اگر این واکسن ها واقعا به دست ذینفعان مورد نظر برسد، - شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد، اگر کره شمالی از آمریکا درخواست دریافت واکسن کووید 19 کند و اگر این واکسن ها واقعا به دست ذینفعان مورد نظر برسد، واشنگتن احتمالا تشریک واکسن کرونا با پیونگ یانگ را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: اعطای واکسن کرونا احتمالا به از سر گیری مذاکرات دیپلماتیک با کره شمالی کمک می کند اما تاکنون هیچ درخواست کمکی از جانب پیونگ یانگ مطرح نشده است.

سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولتی ناشناس آمریکا گزارش داد: اگرچه ما آماده بررسی درخواست های کره شمالی برای کمک های بشردوستانه هستیم، اما این کار باید با نظارت موثر صورت گیرد تا اطمینان حاصل شود که این کمک ها واقعا به دست ذینفعان مور نظر خواهد رسید.

مقام مذکور افزود: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اعطای واکسن کووید 19 به کره شمالی وجود ندارد و این کشور از ارائه درخواست های کمک به کره جنوبی و آژانس های بین المللی از جمله کوواکس امتناع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کره شمالی درخواست کند، آمریکا احتمالا واکسن کرونا به آن می دهد

اگر کره شمالی درخواست کند، آمریکا احتمالا واکسن کرونا به آن می دهد