مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-12بين الملل

کشته شدن 338 تروریست در حملات ارتش سوریه با حمایت هوایی روسیه


سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه از کشته شدن 338 تروریست از تاریخ سوم اردیبهشت در حملات ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای هوافضای روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه امروز (چهارشنبه) به خبرنگاران گفت سربازان ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوافضای روسیه و با هدف جلوگیری از حملات تروریستی علیه ارتش و غیرنظامیان سوری، از 23 آوریل (سوم اردیبهشت)  338 تروریست را کشته و بیش از 80 مرکز و مخفیگاه آن ها را نابود کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس ، وی اعلام کرد: واحدهای نیروهای حامی دولت سوریه با پشتیبانی نیروهای هوافضای روسیه به عملیات جستجو و شناسایی خود در صحرای سوریه ادامه می دهند.

از 23 آوریل، در مجموع 338 عضو گروه های تروریستی کشته شده 44 نفر به دام انداخته شده ، 20 خودرو توقیف شده و شش دستگاه خودرو منهدم شده است.

38 مرکز و 45 مخفیگاه هم تخریب شده است.

وی افزود به لطف برنامه ریزی ماهرانه در تلاش های جستجو و شناسایی، گروه های تروریستی متحمل خسارات جدی به لحاظ قوای انسانی و تجهیزات شدند.

همچنین اقدامات تروریستی علیه نظامیان و ساکنان غیرنظامی سوریه خنثی شد.

او در ادامه تشریح اقدامات مشترک گفت نیروهای مهندسی ارتش سوریه دو هزار و 530 کیلومتر جاده و 865 ساختمان را در دوره مذکور بررسی کردند و پاکسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 338 تروریست در حملات ارتش سوریه با حمایت هوایی روسیه

کشته شدن 338 تروریست در حملات ارتش سوریه با حمایت هوایی روسیه