مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-12اقتصادي

آغاز توانمندسازی 65 روستای آذربایجان شرقی در عرصه صنایع تولیدی


رییس سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان شرقی گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده و مصوبات شورای برنامه ریزی استان، فرآیند بهره مندی از ظرفیت صنایع تولیدی برای توانمندسازی 65 روستا آغاز شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان شرقی گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده و مصوبات شورای برنامه ریزی استان، فرآیند بهره مندی از ظرفیت صنایع تولیدی برای توانمندسازی 65 روستا آغاز شده است.

حبیب امین زاده در نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان، افزود: یکی از نقاط قوت صنایع، حضور پررنگ در موضوعات مرتبط با مسئولیت های اجتماعی است که نمونه بارز آن مقابله با کرونا و حمایت قاطع از رزمایش کمک های مومنانه و احیای محیط زیست است.

وی ادامه داد: در این راستا و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی، احیای مسئولیت اجتماعی شرکت ها در مسیر توسعه روستایی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این که مراکز دانشگاهی استان پیش از این، اقدام به گردآوری اطلاعات جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی روستاها کرده اند، اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای برنامه ریزی استان مقرر شد تا در هر شهرستان، سه روستا و در مجموع 65 روستا انتخاب شده و ضمن عقد تفاهم نامه، از ظرفیت صنایع تولیدی برای محرومیت زدایی و توسعه مناطق کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توانمندسازی 65 روستای آذربایجان شرقی در عرصه صنایع تولیدی

آغاز توانمندسازی 65 روستای آذربایجان شرقی در عرصه صنایع تولیدی