مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-12اقتصادي

اختصاص 15 میلیارد برای بهبود وضعیت راه ها و پروژه های روستایی بوشهر


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: تصور نشود موفقیت دیپلماسی با چهره خندان برخی ها محقق شده بلکه این موفقیت ها نتیجه دیپلماسی اثرگذار و کارساز شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری در نشست با مسؤولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر با اشاره به وضعیت بودجه عمرانی و تملک دارایی و سرمایه ای استان اظهار داشت: با توجه به محدودیت هایی که در حوزه بودجه وجود دارد باید با مدیریت کارآمد و براساس اولویت های استان بودجه هزینه شود.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: برای بودجه راه های استان باید پیش بینی بهتری انجام می شد تا سهم استان اینقدر کاهش پیدا نکند.

کیفیت راه های روستایی اصلا مناسب نیست و مرمت راه ها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود: اعتبارات مصوب استان بوشهر امسال 2 برابر سال قبل و معادل 1800 میلیارد تومان است که از این مبلغ 50 میلیارد تومان با تصمیم نمایندگان استان و با توجه به اولویت ها و مشکلات اساسی شهرستان ها هزینه خواهد شد.

جمیری بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته 15 میلیارد تومان از وزارت نفت برای بهبود وضعیت راه ها و پروژه های روستایی و مبالغی نیز از طریق بنیاد مسکن برای طرح هادی روستاها تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 میلیارد برای بهبود وضعیت راه ها و پروژه های روستایی بوشهر

اختصاص 15 میلیارد برای بهبود وضعیت راه ها و پروژه های روستایی بوشهر