مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-12اقتصادي

شیرازی ها مستحق پروژه های فاخرند


شهردار شیراز با تاکید بر اینکه تاریخ، فرهنگ و مردمان فرهنگور شیراز لیاقت کارهای فاخر دارند، گفت: متاسفانه گاهی اوقات از برخی تریبون ها شنیده می شود که چرا پروژه پیاده راه گران قیمت در سطح مناطق اجرا شده است؟ در حالی که مردم شیراز مستحق چنین پروژه هایی هستند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با تاکید بر اینکه تاریخ، فرهنگ و مردمان فرهنگور شیراز لیاقت کارهای فاخر دارند، گفت: متاسفانه گاهی اوقات از برخی تریبون ها شنیده می شود که چرا پروژه پیاده راه گران قیمت در سطح مناطق اجرا شده است؟ در حالی که مردم شیراز مستحق چنین پروژه هایی هستند.

حیدر اسکندرپور در آیین افتتاح تعدادی از پروژه های شهرداری شیراز بیان کرد: در سطح شهر فضاهای رها شده و گم شده زیادی وجود دارند اما گاهی اوقات دیده نمی شوند در حالی که با طراحی و تغییرات مناسب می توان آنها را برای استفاده شهروندان به فضاهای زنده، فعال و پویا تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، اسکندرپور ادامه داد: رویکردی که در مدیریت شهری و شورای شهر شیراز در این دوره دنبال شد، این بود که قبل از آنکه خودرو در شهر برایمان مهم باشد افراد در شهر برای ما اهمیت دارند.

شهردار شیراز به مؤلفه مهم بودن انسان ها در سیاست انسان محوری اشاره و بیان کرد: شهر را برای آدم ها می سازیم نه برای خودرو؛ تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرازی ها مستحق پروژه های فاخرند

شیرازی ها مستحق پروژه های فاخرند