مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-12سياسي

احمدی نژاد: رد صلاحیت شوم، در انتخابات شرکت نمی کنم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه پس از ثبت نام برای داوطلبی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران افزود: - احمدی نژاد با بیان اینکه در سال های 92 و 96 با رد صلاحیت خودم رای سفید در صندوق انداختم، تاکید کرد: با رد صلاحیت هر نامزدی که مدنظر مردم باشد مخالف هستم کسی حق چنین کاری ندارد و خلاف قانون اساسی است و باید در آبنده پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه پس از ثبت نام برای داوطلبی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران افزود: عده ای به فکر مهندسی انتخابات هستند و برخی را رد صلاحیت می کنند و می خواهند کسی که خود تایید کرده اند رای بیاورند، خلاف مصالح مردم است.

وی ادامه داد: صدا و سیما از یک طرف می داند کاندیداهای نهایی چند نفر هستندو برای آنان میز مذاگره بگذارند و این خلاف منافع و مصلحت ملی است.

باید اجازه دهند همه اشخص مدنظر مردم در معرض رای مردم قرار بگیرند .

احمدی نژاد با بیان اینکه در سال های 92 و 96 با رد صلاحیت خودم رای سفید در صندوق انداختم، تاکید کرد: با رد صلاحیت هر نامزدی که مدنظر مردم باشد مخالف هستم کسی حق چنین کاری ندارد و خلاف قانون اساسی است و باید در آبنده پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد: رد صلاحیت شوم، در انتخابات شرکت نمی کنم!

احمدی نژاد: رد صلاحیت شوم، در انتخابات شرکت نمی کنم!