مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-12بين الملل

شلیک 1000 راکت و موشک از نوار غزه / 5 صهیونیست به هلاکت رسیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از حملات بی رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی گناه، - ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد طی دو روز درگیری با گروه های مقاومت در نوار غزه، بیش از هزار فروند راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و حداقل پنج صهیونیست نیز در این عملیات ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از حملات بی رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی گناه، ارتش این رژیم از شلیک شدن بیش از یک هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد.

در بیانیه منتشر شده توسط ارتش رژیم کودک کش اسراییل ادعا شده که جنگنده ها، بالگرد ها و توپخانه های این رژیم تا کنون بیش از 500 موضع در نوار غزه را طی دو روز گذشته هدف قرار داده اند.

رژیم صهیونیستی مدعی است این اهداف متعلق به جنبش های جهادی اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین حماس بودند.

به نوشته وبگاه ارتش رژیم صهیونیستی، در این بیانیه ادعا شده که در پی حملات گسترده این رژیم به مواضع گروه های مقاومت در نوار غزه، ده ها عضو این گروه ها به شهادت رسیده و بیش از دویست نفر نیز مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک 1000 راکت و موشک از نوار غزه / 5 صهیونیست به هلاکت رسیدند

شلیک 1000 راکت و موشک از نوار غزه / 5 صهیونیست به هلاکت رسیدند