مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-12سياسي

باید شاخص های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: باید اندیشه و افکار حضرت امام(ره) را درباره انتخابات و انتخاب اصلح برای مردم تبیین کنیم و مردم را برای حضور در انتخابات و پای صندوق های راًی تشویق و ترغیب کنیم.

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: باید اندیشه و افکار حضرت امام(ره) را درباره انتخابات و انتخاب اصلح برای مردم تبیین کنیم و مردم را برای حضور در انتخابات و پای صندوق های راًی تشویق و ترغیب کنیم.

حسین انجم شعاع در اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام (ره) یک دانشمند متفکر، سیاست مدار متعهد و شخصیتی بی دلیلی بود به همین دلیل اندیشه های ایشان باید در ابعاد مختلف جامعه تبیین شود.

وی با تاکید بر جهانی بودن شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: با وجود گذشت سال ها از رحلت جانگداز امام هنوز شخصیت ایشان برای جهانیان و حتی برای دوستداران ایشان ناشناخته است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: امام خمینی را کیست که نشناسد و کیست که به شایستگی بشناسد .

انجم شعاع همچنین فرمایشات امام خمینی(ره) را به روز و قابل استفاده برای همه اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: وصیت نامه حضرت امام یک الگوی کامل اخلاقی، اجتماعی و رفتاری است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید شاخص های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنیم

باید شاخص های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنیم